donatieknop english

Privacy First jaarverslag 2021

Hierbij publiceert Stichting Privacy First graag haar jaarverslag 2021: klik HIERpdf om de pdf-versie te downloaden. Bij dit jaarverslag hoort tevens onze jaarrekening (pdf). In ons jaarverslag leest u alles over onze voornaamste activiteiten in 2021 (met enkele vooruitblikken naar 2022), waaronder onze Nationale Privacy Conferentie en Nederlandse Privacy Awards, onze rechtszaken, onze nieuwe claimstichting CUIC, onze lobby, campagnes, projecten en andere activiteiten.

Voor Privacy First was 2021 opnieuw een positief jaar. Door toenemende steun van fondsen en donateurs verwacht Privacy First in 2022 te kunnen groeien en onze activiteiten te kunnen uitbreiden. Het recht op privacy staat op diverse terreinen immers onder toenemende druk. Een krachtige organisatie als Privacy First is en blijft noodzakelijk en uw steun als donateur of sponsor is daarbij onmisbaar. Klik HIER om donateur van Privacy First te worden!

Onze Partners

logo Voys Privacyfirst